Sitter i bilen till skåne!

shulelulu!
nu sitter jag i bilen och lysnar på musik och bloggar, Som ni vet så e jag på väg till skåneland nu :/med familjen och träffa morfar och fira jul med han :) Och det jag ser framemot mest e och mula Tina ( moster) haha !  Jag kunde inte somna i natt för att vi skulle åka till skåne och jag saknar er grymt mkt det var nog drf :/ men jag får lida i 4 dar, men det kommer nog vara roligt. Hoppas det iaf. Stella sitter brevid mig och andas och det stinker bajskorv. Igår var jag med Ida, victoria och Arijana :) men sen skulle ida hem så vi var hemma hos arijana jag ari och victoria asså.. men nu ska jag gå puss hej då <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0